مذاکره تراکتور سازی با رحمتی؛ خیلی دور خیلی نزدیک/ اشکان استقلالی می شود؟

در وبسایت رسمی فوتبالا خلاصه مسابقات فوتبال و اخبار ورزشی گذاشته می شود

مذاکره تراکتور سازی با رحمتی؛ خیلی دور خیلی نزدیک/ اشکان استقلالی می شود؟

۹۹۲ بازديد

مذاکره تراکتور سازی با رحمتی؛ خیلی دور خیلی نزدیک/ اشکان استقلالی می شود؟

شماره یک‌ها همیشه زیر ذره بین هستند و گاهی با یک اشتباه کوچک بخش زیادی از اعتبار خود را مقابل هواداران تیمشان از دست می دهند.

 مهدی رحمتی و محسن فروزان دروازه بانانی هستند که در شروع سال 98 حواشی زیادی را تجربه کردند. حواشی دربی پایتخت حسابی برای شماره یک آبی ها گران تمام شد و سکوها شعار حیا کن رها کن علیه او سر دادند و شنیده شد رحمتی عنوان کرده در پایان فصل از استقلال جدا می شود. ضمن اینکه قرار داد او در پایان فصل با آبی‌ها تمام می شود. 

محسن فروزان هم که روزهای خوبی را در بازگشت دوباره به تراکتور سازی در لیگ هجدهم تجربه می کرد در بازی با سپیدرود حسابی خشم تبریزی ها را برانگیخت و بلافاصله بعد از سوت پایان بازی توسط محمدرضا زنوزی مالک تراکتور سازی از تیم کنار گذاشته شد. بعد از فروزان محمدرضا اخباری که حدود یک سال از میادین دور بود، هفته گذشته مقابل پیکان درون دروازه تراکتور قرار گرفت اما اخباری هم روی تک گل بازی مقصر بود تا تراکتور سازی سه امتیاز دیدار با پیکان را واگذار کند. 

حالا خبرهایی آمده که تراکتور سازی و رحمتی با توجه به پایان قرارداد شماره یک آبی ها با استقلال در پایان فصل برای همکاری در لیگ نوزدهم  تمایل دارند. با توجه به تجربه ناموفق رحمتی در ملحق شدن به تیمی بدون تماشاگر همچون پیکان و پراکندگی بالای گلرهای اول در تیم های مختلف به نظر می رسد تبریز مقصد احتمالی رحمتی در پایان فصل باشد چراکه تراکتورسازی نیاز مبرم به یک گلر باتجربه 6 دانگ همچون رحمتی دارد. البته امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای جدایی رحمتی را تکذیب کرد و باشگاه استقلال با انتشار بیانه ای تمام شایعه های نقل و انتقالاتی را رد کرد

بهترین کار باید بره این کیسه کش ها قدر نمی دونن بره تا بفهمن کل تیمشون داغون سوراخ خخخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.